onsdag 30 januari 2013

Kaos

Det är kaos i mitt huvud just nu, för att inte tala om mina känslor. Det går verkligen upp och ner, men jag antar att det är fullt normalt.

Just nu är jag rätt positiv! Även om det är jobbigt nu och vi sitter i en allt annat än exemplarisk situation så kan jag ändå tänka lite framåt. Försöka påverka det jag kan dag acceptera det jag inte kan påverka. Jag känner mig lite mer som dig själv. Ledsen är jag såklart, och jag kommer nog inte att kunna bearbeta allt fullt ut förrän allt lugnat ner sig och vi fått huset sålt osv. Men jag har hopp!

I måndags hälsade jag på bästa M, det är så härligt att prata med henne. Hon förstår vad jag går igenom och hon är ett fantastiskt stöd.
Igår kväll va jag hos Mia och käkade trerätters med henne och Linn, supermysigt! Och gott såklart;-)
Jag tar mig för att göra saker igen.

Jag har börjat tänka mer på vad jag äter igen och är har börjat komma igång med träningen. Förhoppningsvis kan det leda till att jag kan sova ordentligt också!
För jag sover fortfarande jättedåligt... Mycket tankar som snurrar på kvällen, o såklart är det när man ska sova som allt kommer över en.

Med var sak har sin tid! Och tids nog kommer jag att hitta styrkan att gå vidare, att börja bygga på något nytt och se tillbaka på vår tid tillsammans som fina minnen. Tids nog kommer sorgen och besvikelsen att lägga sig och jag kan minnas allt fint och positivt. Tids nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar