onsdag 20 oktober 2010

Halva veckan done:)

Om en exakt en vecka bör jag precis ha kommit fram till min kära mamma:) Ni anar inte hur jag längtar! Tur att jag har tjejkvällen att se fram emot på lördag, annars tror jag tiden skulle krypa fram nu...

Har varit duktig ikväll, kämpar för att trötta ut mig själv så att jag ska kunna sova ordentligt inatt... Har städat köket och vardagsrummet, plockat iordning i hallen och lite i sovrummet. Kört ett 50 min pass på mitt lovely Wii, hämtat in mer ved och röjt undan lite i garaget så att jag kunde köra in bilen (ett tappert försök att skydda den från mer snö). Har även kollat så att bilen är ok för besiktningen imorrn. Hatar besiktning, det är läskigt, blä... Men det måste ju göras, tyvärr.

Fick min nya kappa och mina stövlar igår:) Är supernöjd med kappan o hyfsat nöj med stövlarna. Inga stövlar för vintern, trots att de inte har klack, men det är ju ändå kul att ha lite valmöjligheter;)

Igår hade jag besök av 3 Larssons, vi hade skitkul! Vi Wiiade och pratade och skrattade tills klockan vart alldeles för mycket;) Kul med sällis ibland.

Nu har jag kladdat ner halva min livshistoria här så jag ska sluta tråka ut er för idag;)
Ni glömmer väl inte att kika in på min andra blogg?? Nä, tänkte väl det;)

Ha det grett tills vi hörs igen!

1 kommentar:

  1. Sv: Åh, tack för tipset! Förra gången fick jag färga tre gånger innan alla hemska missfärgningar var borta! Vill verkligen inte ha mossgrönt hår^^

    SvaraRadera