torsdag 30 september 2010

LOVEFiLM.SE

Jag vill passa på att utnyttja min blogg för att rekommendera LOVEFiLM.SE till er som inte redan har testat.
Jag har testat genom Buzzador som är en site där man kan registrera sig och få chansen att testa olika produkter.

Mitt intryck av LOVEFiLM.SE är enbart positivt so far:) Finns massor av filmer att välja mellan, både gammalt och nytt samt en massa tv-serier.
Det går fort och smidigt att få hem filmerna och samma sak för att returnera när man har sett dem. Betalning kan man göra direkt via nätet om man har betalkort eller så väljer man faktura.

Ett kanonbra alternativ om man vill ha hem lite kul att kika på till helgen, eller om barnen tjatar om att få se den senaste tecknade filmen i dvd-hyllan;)

Klicka på rubriken för att hamna på deras startsida.

Om du också vill ställa upp och buzza, kika in på www.buzzador.com

PS! Min testperiod gäller en månad, men jag kommer att fortsätta och betalar då 99 kr/mån. (4 filmer /mån) DS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar