söndag 22 augusti 2010

Lat helg...

Har haft en totalt händelselös men lugn och skön helg:)
Läste ut de 2 Vampire Academy böckerna som kom i torsdags (nr 4 & 5) och, damnit, va dom va bra! Synd bara att den sista slutar så dumt, nu måste jag ju vänta ända till november innan nästa kommer ut:( Fast det är ju förstås bättre än med House of Night där nästa kommer i januari, eller Vampire Diaries där nästa kommer i mars:p Det blir mycket vänta för mig framöver.
Men nu har jag iaf huggit in på Sookie Stackhouse-serien (True Blood). Har bara hunnit typ 30 sidor än så länge men de verkar ganska bra.

Vart inge filmtittande i helgen, men det gör inte så mkt. Jag har Remember Me nu iaf, ligger på köksbordet:) Skulle vilja se Valentines Day också men det blir väl av så småningom.

Jobb igen imorrn då, tänk va fort allt återgår till det normala efter semestern... En väninna min mamma hade när jag va liten brukade säga att vi människor är dömda till livstids straffarbete och det stämmer nog;) Jag menar, ingen normal människa klarar sig utan att jobba, helst heltid. Man må ju försörja sig!
Jag trivs visserligen på min arbetsplats men jag vet ju allt för väl att alla inte har det så...

Nej, nu ska jag maila lite pics på toomten till mamma och på huset mm till pappsen.
Good Night, everybody!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar