lördag 4 november 2017

Allt på en gång! Eller, äntligen är det vår tur...

Alla ni som följt mig länge vet att jag haft en stor dröm i många år, den största av alla, och ni vet också att jag och D länge har försökt.
Well, it finally happened!

Fyra dagar efter att jag fick antagningsbeskedet från MIUN så gjorde jag det första graviditetstestet av totalt tre, alla positiva. Så det där med att det händer när man har fullt upp med annat, det stämmer rätt bra! Synd att man ibte kan styra över sånt ;)

Som nu vet så tackade jag ja till min plats på förskollärarprogrammet så nubkanske förstår att jag planerar att plugga på så långt det går. I värsta fall får jag ta ett kort uppehåll och haka på klassen dom börjar en termin efter oss, men jag ska gå klart skolan även om det tar några månader längre än planerat. Vad är några extra månader på 3,5 år?
Framförallt så känner jag att jag inte ska behöva välja mellan mina två största drömmar, jag kan klara av både och :)

Nu är jag i v 20, nästan halvvägs, och vi har fått se den lilla busen 2 ggr på ultraljud. Ändå kan jag inte för mitt liv förstå att detta äntligen händer <3
Det känns overkligt, obegripligt, spännande och så otroligt roligt!
Visst, vad som helst kan fortfarande hända, men vet ni? Så kommer det alltid att vara!
Så jag njuter av att drömmar går i uppfyllelse, även om det innebär hårt arbete, och tänker njuta och vara glad in i det sista.

Ha en härlig lördag!

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera