onsdag 5 oktober 2011

Kul, kul, kul :D

Jag har just beställt lite ny kul make-up :D
Hittade en sida som heter http://kosmetikan.se som hade en hel del av det jag letat efter så snart kommer jag att få ett jättekul paket, hihi :)

Jag beställde lite ögonskugga, en 120 palette med starka färger & en 88 palette med mer neutrala färger, o så beställde jag en eye primer så att jag ska kunna få ut maxeffekt och hållbarhet när jag sminkar mina kära vänner.

Har 2 fester att se fram emot nu, en inflyttningsfest på lördag och en inflyttnings + 25x2-års fest nästa lördag. Som det ser ut hinner jag få mitt nya smink åtminstone innan nästa helgs kalas, vilket är kanon för då ska jag sminka 3 av mina vänner (än så länge iaf). Ska iofs sminka 2 vänner på lördag också, men mina gamla grejer har ju funkat kanon innan så de överlever nog en helg till ;)

Förresten, jag sminkar gärna om just DU vill ha hjälp nån gång. Kanske inför ett kalas eller en fotografering eller bara för skojs skull. Hojta till så fixar vi det!

Nu ska jag träna, see ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar