lördag 9 april 2011

Snart påsk!

Ja, nu är det bara lite drygt 1,5 vecka till påsk, härligt:)
Längtar som f*n, inte bara efter att få vara ledig i flera dagar utan även för att min älskade mamma och hennes sambo ska komma hit. Det ska bli såååå kul:)
Så idag har jag och min man plockat iordning och organiserat på övervåningen. Nu ska det bara dammsugas och städas ordentligt i gästrummet innan de kommer. Skönt att få det gjort.

Ikväll ska jag leka med Maja & Elsa, färga lite hår och snacka skit. Alltid kul att träffa lite folk.
Förra helgen va vi hos Ullis, ett helt gäng, och käkade tacos och annat onyttigt och drack ännu onyttigare. O så spelade vi lite spel. Vi hade superkul:)

Annars händer det som vanligt inte så mycket i en liten Carros liv. Jag tränar, läser, skriver och gör allt sånt där som man måste när man har hus och husdjur. Finns inte mycket tid över efter det;)

Jag är faktiskt lite småstolt över mig själv, för trots att jag inte tränade nästan nåt i januari, februari och halva mars så har jag inte gått upp nåt. Jag har inte ens ökad mer än 5 mm i midjemått. Känns jäkligt skönt nu i efterhand att ha låtit allt stabilisera sig lite innan jag tog nya tag. Men nu blir det hårdträning inför Vårruset och beach 2011. I år ska jag fan våga visa mig i bikini, så det så!

Nä, nu må jag fixa lite käk och plocka iordning lite innan brudarna kommer.
Ha en förträfflig lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar