tisdag 23 mars 2010

Nytt designförsök...

Ja, jag gör väl ett nytt försök med detta eviga designtrassel:p
Denna gången lät jag det bli alltför tydligt att jag är en Twilightnörd;) Cause I am, big time!! Håller just nu på med bok nr 3 för andra gången på några veckor, men den här gången på engelska.

Händer inte så mycket i mitt liv just nu, jag håller mig mest för mig själv.
Läser mina böcker och ser på mina filmer. Köpte New Moon i lördags och såg den på kvällen hos M & L, en mkt trevlg kväll:) Som vanligt i deras sällskap;)
Sen såg jag den igen i söndag :s

Pinsamhetsfaktor 10: Jag beställde filmen från cdon.com men den va försenad (skulle ha funnits tillhands på releasedagen enligt dem)så jag for på OK och köpte den istället. Lite nördvarning att inte orka vänta 2 dagar;)

Imorrn ska jag in till stan en sväng, en vän ska tatuera sig. Är lite sotis faktiskt, vill ha en till ju;) Det ska iaf bli trevligt!

På fredag är det firmafest, yey:D

Nä, nu ska jag kolla mina faavosidor o sen ska jag gömma mig med Eclipse i soffan.

Släng gärna in en kommentar och tala om ifall ni kan se min design eller om det är knas fortfarande, thanx:)

2 kommentarer: