lördag 15 augusti 2009

Typiskt...

Lördag morgon och jag vaknar 08:13 :( När man äntligen får sova så vaknar man snortidigt!
Men Älskling är nog värre ändå, han klev upp vid 7, knasbollen...

Har mått väldigt illa de senaste dagarna så jag tror jag måste skärpa mig med maten. Jag äter ite och ofta som jag ska men jag har blivit dålig på att äta riktig mat.
Som om inte det är nog så har jag dessutom varit ganska trött och ledsen... O det blir ju klart inte bättre om man mår klent fysiskt. (Ja, jag VET att jag INTE är gravid så ni behöver inte fråga)

Vad ska man hitta på en dag som denna?
Mår för klent för att simma som jag hade tänkt men jag har ingen lust att bara sitta hemma för det.
Får se vad Darling känner för;)

Längtar till nästa helg! Då ska vi till Sundsvall o bo på hotell, gå på kalas och lite annat kul :) Ska bli så himla roligt!

Dags att börja planera allt på allvar snart också, det är mycket som ska ordnas. Då får jag dessutom roliga saker att tänka på så saknaden lindras lite. Vad skulle jag göra utan dig, min älskade underbar? Vad ensam jag måste ha varit innan det blev vi...

Nej, jag har inte ett vettigt någe att printa ner här så jag tar o lägger ner o tar en banan istället;
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar